Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Maya La Corette Join

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 1]

1 Maya La Corette Join op ma jun 11, 2012 7:59 am

Maya La Corette

Newbie
Newbie

Naam: Maya
Achternaam: La Corette
Bijnaam: Hope, Duimelijntje
Leeftijd: 34 jaar
Geboortedatum: 23 juni
Ras/soort: Elfje
Geslacht: Vrouw
kracht: Heeft genezende krachten, kan mens/dier/plant beter maken. Kan vliegen (in elf vorm), heeft elfenstof die mensen kalmeert of in slaap kan laten vallen, zodat ze kunnen dromen en weer hoop krijgen, (op duistere wezens heeft het bijna geen effect, een enkeling valt er door in slaap of word en slaperig door), kan als elf net zo groot als haar mensen-vorm worden en kan in een normaal mens veranderen.
Geaardheid: Hetero
Uiterlijk: Heeft lang, stijl blauw haar en groene ogen, (mens vorm paarse ogen).  Is in haar elfen-vorm erg dun en niet groter dan een mensen hand waardoor het een kwetsbaar lichaam is.
Persoonlijkheid: Verlegen, optimistisch, geeft nooit op, lief, eerlijk, behulpzaam, durft niet echt voor zichzelf op te komen en kan snel bang zijn voor duistere wezens.
Verleden: 35 jaar geleden was er een vrouw, die rond de 40 jaar was. Ze had nooit liefde gekend, terwijl de vrouw zichzelf altijd vol liefde inzetten voor anderen. De vrouw had een tuintje en dat tuintje was één van de mooiste, verzorgste die er bestond. De bloemen, planten waren prachtig door alle liefde en tijd die de vrouw er instopte. De vrouw was erg blij met haar leven, haar tuin, maar miste toch iemand om zich heen. De vrouw wenste, hoopte dat ze ooit een kind zou mogen opvoeden, een kind dat ze dan vol liefde groot kon brengen.

Een elfenprinses hoorde haar gebeden, ze wist dat de vrouw een goed hart had en ze besloot contact te zoeken. Ze bood de vrouw een speciaal zaadje aan en zei tegen haar: "Verzorg het zaadje goed en het laat je diepste wens in vervulling gaan" met dat gezegd te hebben verdween de elf. De vrouw geloofde haar ogen eerst niet, knipperde even maar keek toen naar het zaadje in haar hand. Zo snel ze kon ging ze naar haar tuin, waar ze het zaadje in een pot plantte en beloofde er goed voor te zorgen.

Maanden, maanden gingen voorbij en de plant groeide. De vrouw wist niet wat er speciaal aan de plant was, maar het maakte haar gelukkig en het gaf haar een doel. Na 7 maanden was de plant helemaal volgroeid en had het een prachte knop, maar pas met 9 maanden ging de knop open. De vrouw was erbij toen dat gebeurde en zag tot haar verbazing, in de bloem, een meisje dat zich uitrekte en toen omhoog naar haar keek. "Goedemorgen Mama" zei het kleine meisje.

De vrouw was dol gelukkig en noemde het meisje, "Maya". Al snel kwam ze er achter dat Maya niet alleen door haar kleine gestalte speciaal was, ze had genezende krachten en kreeg na verloop van tijd vleugeltjes die steeds wat groter groeide. Jaren leefde ze bij elkaar, gelukkig samen tot dat het tijd werd om afscheid te nemen. Het kleine elfje moest weg, ze ging op zoek naar andere elfjes om meer achter haar krachten te weten te komen.

Woont in: Verschillende plekjes, vooral in bloemen en in vogelhuisjes.
Huisdier: Geen
Houd van: De natuur, vlinders, de zon, licht, vogels.
Houd niet van: Vuur, vechten, grote spinnen, spinnenwebben, ratten, duistere wezens, donkere plekken, Regen, (ze houdt er niet van als haar vleugels nat worden).
Zwakheden: Vuur, duisternis, regen
Extra: Is 34 jaar maar lijkt nog of ze 17 jaar is. Word qua uiterlijk niet ouder. Ze is niet heel sterk maar weet wel hoe ze moet vechten.
Orde: Paradisa

Laatst aangepast door Maya La Corette op do jul 04, 2013 6:12 am; in totaal 7 keer bewerkt (Reden van aanpassing : Spelfouten eruit gehaald xD)

2 Re: Maya La Corette Join op ma jun 11, 2012 8:01 am

Oriella

Priceless
Priceless
Welkom bij Ultimate Fantasy!
Als je bij Paradisa joint betekent het dat je alleen personage's mag joinen van het licht!
Goede personen zeg maar. Wat ze zijn maakt geheel niet uit.

Zijn er nog onduidelijkheden dan kun je altijd mij een privebericht sturen of de moderator van Paradise en dat is Gabriel.

Heel veel plezier!

Tip:
Kijk bij meetings of er personen zijn die willen meeten

Tip 2:
Kijk of er nog opende staande gesprekken zijn waar je op kunt antwoorden.

3 Re: Maya La Corette Join op ma jun 11, 2012 8:07 am

Maya La Corette

Newbie
Newbie
Dus mijn personage is goed gekeurd? Smile
Ik wist namelijk niet of 'licht' personen perse in Paradise moeten wonen, of wat dan ook..

4 Re: Maya La Corette Join op ma jun 11, 2012 8:10 am

Oriella

Priceless
Priceless
Ja maar dit zal wel inhouden voor jou dat je alleen maar personage's mag die 'goed' zijn. Dus geen duistere wezens. Je mag mensen, engelen wat dan ook al ze maar niemand kwaad doen.

5 Re: Maya La Corette Join op ma jun 11, 2012 8:12 am

Maya La Corette

Newbie
Newbie
Ja, dat snap ik Wink
(Ik ben het, Monique Smile)

6 Re: Maya La Corette Join op ma jun 11, 2012 8:17 am

Oriella

Priceless
Priceless
(waarom heb je nog een apart account?Razz)

7 Re: Maya La Corette Join op ma jun 11, 2012 8:18 am

Maya La Corette

Newbie
Newbie
(Omdat ik een paradise charrie wou hebben! En op mijn andere account zijn al mijn charrie's neutraal.. Ik wil ook bij de poort gaan vechten! Als dat mogelijk is)

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: